18 March 2013

Duit

Habiskan duit untuk cari pengalaman, tak rugi.
Sebab pengalaman tu yang mencipta ilmu baru.

Tapi,
Semester baru bila tak ada duit, tak apa mak ayah kan ada.
Minggu pertama -OK, minggu kedua - OK,
Tapi kalau dah masuk minggu ketiga nak mintak je kerja,
Mintak penampar?

Duit oh duit.

Melbourne 2013

09 March 2013

Selamat Tahun Baru 2011


Kuala Lumpur
Orang mula gila gambar, kita pun mula gila gambar.
Maaf, aku manusia yang tipikal. Belum jumpa trademark sendiri.
Amat suka hitam dan putih tanpa warna.
Adakalanya hidup dengan hanya dua warna ini lebih baik daripada hidup berwarna-warni tapi penuh dengan hasad dengki, khianat, makan daging saudara dan macam-macam hal dunia.

Selamat Tahun Baru.
Moga kita berubah menjadi manusia yang normal.

15 February 2012

Nikkor 50mm f1/8 video test


Anak jiran yang comel, Adam.